جستجو کردن

نوشته های اخیر

پیش فروش تعاونی مسکن ارتش و آخرین شرایط خرید

  • ارگانهای زیر مجموعه ارتش به منظور تامین مسکن برای کارکنان و اعضای خود اقدام به ساخت و ساز می نمایند و این کار بر عهده تعاونی های هر ارگان گذاشته می شود. این ساخت و ساز در قالب سهام و یا امتیاز به اعضا واگذار می شود و در نهایت ممکن است عضو صاحب امتیاز تا پایان پروژه آن را نگه دارد و واحد را تحویل بگیرد و ممکن است در بازار به فروش برساند.

    پیش فروش تعاونی مسکن ارتش و آخرین شرایط
    پیش فروش تعاونی مسکن ارتش و آخرین شرایط

    حال اگر می خواهید بدانید آخرین شرایط پیش فروش تعاونی مسکن ارتش در حال حاضر چیست، در این مطلب آخرین سهام های عرضه شده در بازار که قابل خریداری برای عموم مردم می باشند را در شهر تهران بررسی خواهیم نمود و جزئیات هر کدام را نیز به اختصار بیان خواهیم کرد.

    پیش فروش تعاونی مسکن ارتش

    اول از همه باید در نظر داشته باشید که تعاونی های مسکن ارتش پیش فروش را به صورت مستقیم انجام نمی دهند و اگر شما قصد خرید داشته باشید باید سهم اعضای آنها را بخرید مگر آنگه در این بین تعاونی مسکن ارتش مشارکتی با بخش خصوصی انجام داده باشد و سازنده از سهم خود در همان پروژه پیش فروش نماید.

    پیش فروش تعاونی مسکن ارتش
    پیش فروش تعاونی مسکن ارتش

    در این حالت معمولا شرایط فروش با آن شرایطی که برای عضو اصلی وجود دارد متفاوت است زیرا ممکن است عضو اصلی دارای قدرالسهم زمین باشد و دیگر اقساطی برایش وجود نداشته باشد و پس از مشارکت، امتیاز وی تبدیل به یک واحد مسکونی شده باشد. لازم به توضیح است که اگر شما از عضو اصلی خریداری نمایید در واقع مبلغ حق عضویت در تعاونی مسکن را برای واگذار جایگاهش به وی پرداخت می کنید.

    حال در ادامه به معرفی پروژه های ارتش و شرایط واگذاری آنها به همراه آخرین پیشرفت و پروژه های جدید ارتش می پردازیم.

    پروژه های پیش فروش تعاونی ارتش

    در حال حاضر منطقه 22 چیتگر، محل اصلی پروژه های ارتش است زیرا عمده مالکیت زمین های این منطقه در اختیار ارتش بوده و در زمان جنگ به عنوان صنایع نظامی و بعد از آن به عنوان پادگان استفاده شده است. به همین دلیل است که شهرک چیتگر یا شهرک امام رضا با عنوان شهرک ارتش نیز شناخته می شود که چندین پروژه توسط تعاونی های مختلف ارتش در آنجا اجرا شده است.

    برج‌های N چیتگر و برج‌های D چیتگر، هر دو تحت نظارت بنیاد تعاون ارتش (بتاجا) و توسط شرکت زیر مجموعه ارتش با نام شرکت عمران آبشار اسپادانا در حال اجرا می باشند. این دو پروژه با قیمت قطعی معامله می‌شوند و اقساطی در پروژه وجود ندارد بلکه واحد و متراژ و قیمت مشخص است و باید از اعضا خریداری شود و سهم مازاد وجود ندارد.

    پروژه نیروی زمینی ارتش شامل چهار برج است که سه برج آن تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری خواهد رسید و یک برج با نام “نارنج 8” به شکلی متفاوت در حال ساخت است و تحویل آن برای سال 1404 برنامه‌ریزی شده است که در واقع برج لوکس این پروژه است.

    پروژه های پیش فروش تعاونی ارتش
    پروژه های پیش فروش تعاونی ارتش

    پروژه مرجان که متعلق به نیروی دریایی است، شامل دو برج دوقلو می‌باشد که در حال حاضر در مرحله اسکلت و دیوارچینی قرار دارند. زمان تحویل این پروژه پایان سال 1404 تعیین شده و به عنوان “برج شیشه‌ای” نیز شناخته می‌شود.

    پروژه پدافند هوایی ارتش شامل دو برج 32 و 40 طبقه است که با همکاری بخش خصوصی در حال احداث می‌باشد که در حال حاضر مرحله دیوار چینی آن شروع شده است.

    در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های پیش فروش تعاونی مسکن ارتش می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

    پروژه های تعاونی مسکن در پهنه های ارتش

    اگر با منطقه 22 آشنایی داشته باشید که قطعا پروژه های تحویل داده شده تعاونی مسکن ارتش را می شناسید که در پهنه A ساخته و تحویل داده شده اند و پیش فروش های تعاونی مسکن ارتش در این نقطه مربوط به 10 سال گذشته است.

    بد نیست بدانید که کلیه پروژه های ارتش در شهرک چیتگر به چندین پهنه تقسیم بندی شده اند که اولین پهنه ای که ساخته و تحویل داده شده است همان پهنه A است که محل اجرای برج های ارکیده و پامچال است که شامل چندین برج است و مردم در آن ساکن هستند.

    پس از آن 2 پهنه دیگر با نام پهنه بی و سی تعریف شده که در واقع قیمت پهنه بی قطعی است و همان پروژه هایی از تعاونی مسکن ارتش است که به صورت طبقه واحد مشخص فروخته شده است.

    اما در پهنه سی چیتگر شرایط متفاوت است و خود تعاونی ها مشغول به اجرای پروژه هستند و برخی از پروژه ها به دلیل اینکه سازنده آنها بخش خصوصی است و مشارکت انجام شده است، توسط خود شرکت سازنده نیز پیش فروش می شوند که در لیست بالا پروژه پدافند و مرجان از این دسته می باشند.

    پروژه های تعاونی مسکن در پهنه های ارتش
    پروژه های تعاونی مسکن در پهنه های ارتش

    یک پهنه دیگر با عنوان D یا پهنه طبیعت نیز معرفی شد که پیش از آن جایگاه آن در پهنه E بود که امروز وجود ندارد. مشکل از همینجا شروع شد که پهنه طبیعت در نزدیکی باغ موزه گیاهشناسی قرار گرفته و مجوز ساخت به آن ندادند که قطعا سر و صدای مالکان را در رسانه ها مشاهده نمودید. البته تمامی افرادی که در آن پهنه انتخاب واحد نموده بودند از وضعیت آن اطلاع داشتند و در واقع تمام تقصیر بر عهده تعاونی مسکن ارتش نیست بلکه خود خریداران نیز ریسک بزرگی انجام دادند زیرا باغ موزه گیاه شناسی بر سر این موضوع با تعاونی ارتش دادگاه داشت.

    پس از اینکه اعلام شد قابلیت ساخت پروژه های ارتش در پهنه طبیعت وجود ندارد جایگزینی برای آن لوکیشن معرفی شد که جدید ترین پهنه چیتگر یعنی پهنه F می باشد که در حال حاضر مالکان پهنه دی به آنجا منتقل شدند و پروژه آنها در آن نقطه شروع به کار کرده است.

    در نهایت برای جزئیات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    پروژه های دیگر تعاونی های مسکن

    به جز ارتش، دیگر تعاونی های مسکن نیز در این منطقه اقدام به پیش فروش می نمایند با این تفاوت که می تواند ماهیت آن ها دولتی و ارگانی باشد و یا خصوصی باشند. توجه داشته باشید که عمده پروژه هایی که در محدوده مروارید شهر معرفی شده اند توسط تعاونی های خصوصی بدون سابقه است که پیشنهاد می کنیم به سراغ آن ها نروید.

    در مورد پروژه های پیش فروش تعاونی های مسکن دیگر ارگان ها نیز باید بررسی شوند و در کنار ارتش، پروژه های بنیاد تعاون سپاه نیز در منطقه فعال هستند. همچنین دیگر ارگان ها مانند سازمان جنگلها و مراتع کشور، پروژه های سبک تری در حال اجرا دارند که می توان به پروژه شمشاد جنگلبانی اشاره نمود که مشارکت با بخش خصوصی است و البته سازنده فروش انجام نمی دهد و سهم خود را نفروخته است.

    دیگر نهادهای دولتی نیز در این منطقه فعال هستند و حتی بانک ها و موسسات مالی نیز پروژه در این محدوده انجام می دهند که می توان به پروژه گل نرگس متعلق به بانک کشاورزی اشاره نمود که در محدوده مروارید شهر واقع شده است.

    پروژه های دیگر تعاونی های مسکن
    پروژه های دیگر تعاونی های مسکن

    همچنین اگر بخواهیم پروژه های انبوه سازی شده در نزدیکی دریاچه چیتگر را اشاره نماییم که رو به اتمام هستند می توانیم پروژه ای که با مشارکت صنعت مرکزی بیمه و بخش خصوصی انجام شده است اشاره نماییم که پروژه اداری و تجاری گلستان خیام است که یکی از بزرگترین مراکز اداری و تجاری در نزدیکی دریاچه و پروژه لکسون است.

    در نهایت پیش فروش های تعاونی مسکن در چیتگر بر اساس نوع سازنده و ارگانی که در حال ساخت پروژه است شرایط متفاوتی دارد.

    زمان تحویل پروژه های تعاونی مسکن ارتش چقدر است؟

    واقعیتی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر قیمت پروژه های ارتش مناسب است، به این علت است که برای اعضای خود سازمان ساخته شده است و ارتش یا دیگر ارگان ها، این ساخت و ساز را برای عموم مردم انجام نمی دهند به همین علت است که سرعت ساخت آن ها مانند دیگر پروژه های دولتی کند است اما انجام می شود.

    در نهایت اگر بخواهید همین پروژه ها را در زمان زودتر تحویل بگیرید باید به سراغ پروژه های خصوصی بروید که قیمت آنها بسیار بالاست و تفاوت زیادی با پیش فروش های تعاونی مسکن ارتش وجود دارد.

    جمع بندی

    در این مطلب آخرین شرایط پروژه های پیش فروش تعاونی مسکن ارتش را معرفی نمودیم و هر کدام را با جزئیات و شرایط معرفی نمودیم و همچنین چندین پروژه مربوط به دیگر ارگان های دولتی و تعاونی های مسکن آنها معرفی نمودیم.

    در نظر داشته باشید که اگر نیاز به کسب اطلاعات در مورد هر کدام از پروژه ها دارید می توانید بر روی لینک های آن کلیک کنید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری در مورد شرایط پروژه ها و پیش فروش آنها به همراه موقعیت و نحوه خرید و اقساط دریافت نمایید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه