جستجو کردن

نوشته های اخیر

ملک شما را سه روزه میفروشیم: فروش سریع ملک در تهران

در حال حاضر بازار مسکن در حالت رکود قرار دارد و اگر به دنبال نقد کردن سریع ملک خود هستید، ما می توانیم راه حل هایی برای نقد کردن سریع آن به شما ارائه دهیم و در صورتی که ملک شما دارای شرایط مورد قبول باشد، گزینه تهاتر ملک شما با آپارتمان مسکونی نوساز در تهران وجود دارد که می توانیم در این زمینه شما را راهنمایی کنیم.

ابتدا سعی می کنیم که روش هایی که بتوانید ملک را سه روزه بفروشید و یا فروش سریع ملک در تهران را انجام دهید معرفی نماییم و اگر موفق نشدید به معرفی گزینه تهاتر با ملکی که می توانیم تضمین نماییم به سرعت فروش رود می پردازیم.

ملک شما را سه روزه میفروشیم

عبارت ملک شما را سه روزه میفروشیم را سر در خیلی از بنگاه های املاک مشاهده می کنید، معمولا عده ای سرمایه گذار وجود دارند که در صورت پایین بودن قیمت ملک اقدام به خرید می نمایند اما موضوع این است که قیمتی که برای خرید اعلام می نمایند قطعا پایینتر از قیمتی است که شما خودتان می توانید به فروش برسانید.

حال باید ببینید که هدف شما از فروش ملک چیست و بازار در چه حالتی قرار دارد، اگر بازار مسکن در رکود ادامه دار باشد که فروش برای شما مشکل تر است ولیکن اگر قیمت رو به افزایش باشد، شانس بیشتری دارید.

ملک شما را سه روزه میفروشیم
ملک شما را سه روزه میفروشیم

اگر هدف شما از فروش نقد کردن پول است بهتر از نقطه ضعف ملک خود را کمتر کنید، اگر نیاز به بازسازی دارد انجام دهید و یا اگر نقطه ضعف قابل رفع شدنی دارد بهتر است برای رفع آن اقدام نمایید زیرا در این حالت شانس شما برای اینکه یک مصرف کننده واقعی پیدا کنید زیاد می شود و اگر هدف شما تبدیل به ملک دیگری است در این حالت می تواند خیالتان راحت تر باشد زیرا گزینه تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران نیز وجود دارد.

از سویی دیگر برای خانه های قدیمی هم 2 نوع مشتری وجود دارد، یک مصرف کننده و دومی خریدارانی که به قصد بازسازی اقدام به خرید می نمایند، پس در نظر داشته باشید که اگر قصد فروش ملک سه روزه دارید، بهتر است دست به خانه نزنید و بگذارید که خریدارانی که کارشان بازسازی است اقدام به خرید نمایند که احتمالا می توانید به سرعت آن را پیدا کنید اما در نظر داشته باشید که نمی توانید هم خانه را گران بفروشید و هم بازسازی نکنید و باید سودی که شخص خریدار می خواهد ببرد را نیز در نظر بگیرید و از قیمت کسر کنید.

فروش سریع ملک در تهران

واقعیت آن است که می توانید با استفاده از پلتفرم های آنلاین آگهی اقدام به ارائه فایل ملک خود نمایید اما این کار ممکن است منجر به فروش سریع ملک در تهران نشود، زیرا ملک یک محصول با قیمت بالا است که هر چه قیمت آن بالاتر رود فروش آن نیز زمانبر خواهد بود.

اول از همه باید در نظر بگیرید که اگر قصد فروش سریع ملک در تهران را دارید باید مناطقی را انتخاب نمایید که نقدشوندگی بیشتری دارند. در حال حاضر بر اساس نمودار رشد قیمت مسکن در مناطق تهران بیشترین آمار معاملات مربوط به منطقه 5 است زیرا در حال حاضر جزو مناطقی با رشد قیمت بالا و آمار معاملات زیاد ثبت شده است.

فروش سریع ملک در تهران
فروش سریع ملک در تهران

مناطق 1،2 و 22 نیز در کنار این منطقه قرار دارند که البته پیش تر رتبه یک نقدشوندگی در تهران برای منطقه 2 بوده که جایگزین منطقه 5 شده است و احتمالا تا چند سال دیگر منطقه 22 در صدر جدول خواهد آمد زیرا مناطق نوساز در غرب تهران به سرعت رشد قیمت پیدا می کنند.

این نکته را هم بدانید که در زمان انفجار قیمت مسکن اولین سیگنال شروع افزایش قیمت ها از همین مناطق صادر می شوند و آمار معاملات ابتدا در این نقاط از تهران شروع به تغییر می نمایند و سپس به مناطق دیگر می رسند پس برای نقد شدن پولتان در زمانی که بازار حالت نرمال رو به بالا دارد، داشتن خانه در این نقاط به شما کمک زیادی می کند.

تهاتر آپارتمان سریعتر از فروش ملک

گزینه ای که قصد معرفی آن را به شما داریم این است که می توانید آپارتمان خود را در تهران با آپارتمان نوساز دیگری تهاتر کنید. شرایطی که ما قصد معرفی آن را داریم مربوط به پروژه های انبوه سازی در تهران است و علت این است که این دسته از پروژه ها دستمزد پیمانکار را با تهاتر واحد انجام می دهند و به همین دلیل یک پیمانکار دارای تعداد زیادی واحد است که حاضر است با شرایط مطلوب با خودرو و یا آپارتمان تهاتر کند.

در حال حاضر در منطقه 22 تهران، بیشترین آمار انبوه سازی در تهران در جریان است و علاوه بر سازنده های خصوصی، پروژه های دولتی در چیتگر نیز فعال هستند که تقریبا قرارداد اکثر آنها با پیمانکاران به همان شکلی است که در بالا اشاره نمودیم. همین شرایط برای تهاتر با سازنده نیز وجود دارد.

تهاتر آپارتمان سریعتر از فروش ملک
تهاتر آپارتمان سریعتر از فروش ملک

به همین دلیل اگر قصد تبدیل ملک خود را به ملک دیگر با شرایط بهتر دارید، به شرطی که واحد شما دارای سند باشد و در تهران واقع شده است می توانید از طریق ما اقدام به این کار نمایید.

علت اینکه ملک باید دارای سند باشد این است که سازنده یا پیمانکار در نهایت این دسته از ملک های دارای سند را می تواند به جای پرداخت بخشی از طلب به شهرداری بابت جواز و یا موارد دیگر در آینده استفاده نماید زیرا این ارقام آنقدر بالا رفته است که حتی خود شهرداری اقدام به دریافت ملک سند دار به جای پول نقد می نماید.

ملک تهاتر شده را سریعتر می فروشید

معمولا پروژه های انبوه سازی که در جریان است، تعداد معاملات بالایی دارد و علت آن نیز معمولا ریشه دولتی و یا سابقه شرکت های معتبر در این نوع پروژه ها است به همین دلیل اگر قصد فروش سریع ملک خود در تهران را دارید اما موفق به این کار نشدید می توانید ملک خود را با مورد دیگری در غرب تهران تهاتر کنید و سپس اقدام به فروش نمایید.

در حالی که شما دغدغه این را دارید که چرا خانه فروش نمی رود در منطقه 22 تهران پروژه هایی وجود دارند که سرعت نقد شدن آنها کمتر از 1 روز و در ساعات کاری هر روز انجام پذیر است. به دلیل سود دهی بالا و تعداد معاملات بالا، همیشه خریدارانی در پروژه و دفتر تعاونی آن وجود دارند که به قیمت روز و تنها با کمتر از 1 درصد اقدام به خرید ملک شما می نمایند.

ملک تهاتر شده را سریعتر می فروشید
ملک تهاتر شده را سریعتر می فروشید

یعنی اگر قیمت واحد 7 میلیارد باشد، شما بین 50 الی 70 میلیون تومان پایینتر از قیمت فروش میتوانید ملک خود را در یک روز کاری نقد نمایید که حتی کمیسیون این واحد اگر در املاک به فروش برسد بیشتر می شود. این نکته را هم بدانید که منطقه 22 تهران در حال برند شدن است و نقاطی شاخص در آن وجود دارد که در تهران نمونه مشابه ندارد.

به عنوان مثال اگر قصد خرید آپارتمان با دید به دریاچه داشته باشید گزینه های شما به شدت محدود است و اگر قصد فروش آن را داشته باشید کاری بسیار راحت تر از دیگر نقاط است زیرا تعداد واحدهایی که برای فروش در این نقطه قرار دارند به شدت کم است و از سویی دیگر نزدیک یکی از شاخص های معروف تهران است.

اگر قیمت ملک شما کمتر یا بیشتر باشد…

شاید تصور شما این باشد که قیمت ملکی که در اختیار دارید به اندازه تهاتر با یک ملک نوساز در تهران نیست و یا شاید شما بخشی از مبلغ را حتما به صورت نقدی نیاز دارید. نگران این موضوع نباشید، اگر قیمت آپارتمان شما کمتر است می توانید مابقی مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت نمایید و اگر مبلغ آپارتمان شما بیشتر است می توانید از برخی از پیمانکاران به مبلغی به صورت نقد یا خودرو صفر دریافت نمایید.

به صورت کلی تمامی این شرایط بسته به میزان مبلغ ملک شما دارد و اینکه چه پروژه و در چه موقعیتی مد نظر شما است. در نهایت پروژه های متفاوت با شرایط متفاوت برای فروش و خرید قسطی آپارتمان در تهران وجود دارد و علت آن نیز حضور تعاونی سازهای دولتی است که چنین شرایطی ایجاد کرده است و به همین دلیل شما می توانید بخشی از مبلغ باقی مانده را اقساطی کنید.

برخی موارد ممکن است تهاتر آپارتمان شما با شخص انجام شود که مالک در پروژه است و تمامی این موارد بسته به شرایط روز و نوع ملکی دارید که قصد فروش سریع آن را دارید و یا می خواهید تهاتر نمایید.

جمع بندی

در این مطلب روش فروش سریع ملک در تهران را بررسی نمودیم و گزینه ای جایگزین با کمک تهاتر با یک آپارتمان نوساز و فروش سریعتر آن معرفی نمودیم. حوزه فعالیت ما در زمینه فروش پروژه های غرب تهران و پروژه های در حال ساخت به صورت اقساطی است که می توانیم تضمین نماییم که ملک شما در این پروژه ها را 3 روزه به فروش برسانیم ولیکن در مورد دیگر نقاط تهران شرایط به گونه ای دیگر است که به نظر تهاتر آنها با پروژه های غرب تهران گزینه مناسبی برای فروش سریعتر در رکود بازار مسکن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

پروژه های مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس با کارشناس فروش پروژه