جستجو کردن

نوشته های اخیر

فاصله اندیشه تا تهران چقدر است و کدام فاز شهرک نزدیکتره

  • اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید اما بودجه محدودی در اختیار دارید و گزینه شما به خرید در اطراف تهران، یعنی اندیشه و یا دیگر نقاط ختم شده است و می خواهید بدانید که فاصله اندیشه تا تهران چقدر است و کدام فاز شهرک اندیشه به تهران نزدیکتر است، خبر خوبی برای شما داریم زیرا ضمن بررسی این موارد به شما گزینه هایی معرفی میکنیم که می توانید با همان بودجه در شهر تهران اقدام به خرید نمایید.

    فاصله اندیشه تا تهران چقدر است و کدام فاز شهرک نزدیکتره
    فاصله اندیشه تا تهران چقدر است و کدام فاز شهرک نزدیکتره

    برای افرادی که هدفشان سکونت در پایتخت است، در صورتی که بخواهند شهرهای اطراف را انتخاب نمایند، مهمترین گزینه نزدیکی به تهران است و از آنجایی که در اطراف تهران در 3 نقطه، یعنی غرب، جنوب غرب و شرق شهرهای پردیس، پرند و اندیشه وجود دارد، فاصله هر کدام تا تهران و نقطه ای که فرد قصد دسترسی به آن را دارد حائز اهمیت است.

    فاصله اندیشه تا تهران چقدر است؟

    فاصله اندیشه تا اولین ورودی تهران، یعنی محله وردآورد در منطقه 21 تهران 23 کیلومتر معادل 26 دقیقه رانندگی است. همچنین فاصله اندیشه تا میدان آزادی 36 کیلومتر معادل 35 دقیقه رانندگی است که نسبت به دیگر نقاط خارج شهر تهران به غرب تهران دسترسی خوبی دارد و از پرند و پردیس نزدیک تر است.

    اما اگر بخواهیم دیگر نقاط تهران را در نظر بگیریم، فاصله اندیشه تا تجریش 56 کیلومتر معادل 1 ساعت و 30 دقیقه رانندگی، تا خیابان مطهری 59 کیلومتر معادل 1 ساعت و 10 دقیقه رانندگی و تا بازار تهران 44 کیلومتر معادل 1 ساعت و 25 دقیقه رانندگی است.

    فاصله اندیشه تا تهران چقدر است؟
    فاصله اندیشه تا تهران چقدر است؟

    همچنین فاصله اندیشه تا تهرانپارس که در شرقی ترین نقطه تهران واقع شده است 70 کیلومتر و معادل 1 ساعت و 20 دقیقه رانندگی است. توجه داشته باشید ترافیک شهر در ساعت 10 صبح محاسبه شده است و ممکن است در ساعات اولیه صبح ترافیک بیشتر باشد.

    حال برای اینکه بدانید پرند و پردیس چقدر با تهران فاصله دارند می توانید مقایسه فاصله پرند، پردیس و اندیشه تا تهران را مطالعه نمایید که به صورت خلاصه فواصل به این گونه است که پردیس به تمام نقاط کلیدی تهران به غیر از غرب نزدیک تر است و سپس اندیشه فاصله نزدیک تری دارد.

    کدام فاز شهرک اندیشه به تهران نزدیکتر است؟

    اگر تصور شما این است که نزدیکتر بودن به تهران در آینده می تواند نتیجه بهتری برای سرمایه گذاری در اندیشه داشته باشد، بهتر است بدانید که شهرک اندیشه دارای 6 فاز است که البته فاز 6 ام آن هنوز جواز ساخت نگرفته است و 30 سال است در بلاتکلیفی قرار گرفته است و در ادامه فاصله 5 فاز این شهرک تا تهران را بررسی خواهیم نمود.

    فاز 1 شهرک اندیشه تا اولین ورودی تهران 22.6 کیلومتر فاصله دارد، فاز 2 شهرک اندیشه 23.6 کیلومتر، فاز 3 اندیشه 23.6 کیلومتر، فاز چهارم شهرک اندیشه 22.3 کیلومتر تا تهران و در نهایت فاصله فاز 5 تا تهران 22.3 کیلومتر است.

    کدام فاز شهرک اندیشه به تهران نزدیکتر است؟
    کدام فاز شهرک اندیشه به تهران نزدیکتر است؟

    در نتیجه فاز 4 و 5 شهرک اندیشه با فاصله یکسان 22.3 کیلومتر نزدیک ترین فاز شهرک اندیشه به تهران هستند و پس از آن فاز 1 در رتبه دوم و فاز 2 و 3 در رتبه آخر قرار میگیرند. بد نیست بدانید که اختلاف رتبه اول و آخر تنها 1.3 کیلومتر است و در نهایت می توان گفت که تفاوت چندانی میان فاصله 5 فاز شهرک اندیشه تا تهران وجود ندارد.

    توجه داشته باشید که فاصله از مرکز هر فاز تا اولین ورودی تهران یعنی وردآورد که یکی از ارزانترین مناطق تهران برای خرید خانه است که نسبت به دیگر نقاط خانه های با کیفیت بهتر و نوساز در آن وجود دارد محاسبه شده است. بد نیست بدانید قیمت خانه در این نقطه از تهران که در نزدیکی منطقه 22 تهران چیتگر واقع شده است، تفاوت چندانی با خانه های اندیشه ندارد در حالی که اندیشه در خارج از شهر تهران است و وردآورد در غرب تهران واقع شده است.

    گزینه جایگزین اندیشه در تهران چیست؟

    بد نیست بدانید که اندیشه از میان پرند و پردیس، گرانترین گزینه در اطراف تهران است در حالی که در غرب تهران و محدوده 22، محله های نوساز و در حال ساختی وجود دارد که تفاوت چندانی از نظر قیمت با اندیشه ندارد. جدا از اینکه شرایط پرداخت به صورت اقساط طولانی مدت در این منطقه فراهم است که می توانید جزئیات بیشتر را در پیش فروش آپارتمان 60 متری در منطقه 22 مطالعه فرمایید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    شرایط پرداخت به صورت اقساطی در اندیشه وجود ندارد زیرا یا بافت برخی فازها ویلایی و شخصی ساز است و یا برخی به صورت مسکن مهری ساخته شده است اما در منطقه 22 تعاونی های دولتی مشغول ساخت و ساز هستند که به همین علت شرایط پرداخت اقساطی وجود دارد.

    گزینه جایگزین اندیشه در تهران چیست؟
    گزینه جایگزین اندیشه در تهران چیست؟

    بر اساس آخرین بروز رسانی در تاریخ مرداد ماه سال 1403، قیمت هر متر آپارتمان نوساز در فاز 3 اندیشه متری 44 میلیون تومان است و قیمت زمین 75 ال 80 میلیون تومان است در حالی که در غرب تهران منطقه 22، قیمت یک دستگاه آپارتمان نوساز متری 51 میلیون تومان است که در تصویر زیر می توانید مشاهده نمایید و قیمت زمین ویلایی قابل ساخت در شهرک الهیه غرب متری 80 میلیون تومان است.

    این در حالی است که در بهترین محله های پایین شهر تهران، میانگین قیمت برای یک آپارتمان نوساز بین 55 الی 80 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و این موضوع نشان دهنده این است که بافت جدید در تهران هنگام ساخت قیمت متعادلی نسبت به دیگر نقاط دارد و تا زمانی که منطقه در حال ساخت باشد این شرایط باقی می ماند و پس از اتمام ساخت و ساز قیمت ها به شدت بالا می رود.

    مقایسه فاصله اندیشه و چیتگر با دیگر نقاط تهران

    حال اگر بخواهیم اولین نقطه ورودی تهران که از اتفاق همان چیتگر است و همچنین جدید ترین و مدرن ترین منطقه در شهر تهران است که مرکز خرید ایران مال، دریاچه چیتگر، بام لند، آبشار، پارک جنگلی در آن وجود دارد و به نوعی بهترین محله های غرب تهران برای زندگی را نسبت به اندیشه مقایسه می نماییم.

    فاصله چیتگر تا میدان آزادی 14 کیلومتر است، فاصله چیتگر تا میدان تجریش 25 کیلومتر است و تا تهرانپارس 34 کیلومتر فاصله دارد.

    همانطور که مشاهده نمودید فاصله چیتگر نسبت به محله های شاخص تهران کمتر از نصف فاصله اندیشه است در حالی که قیمت در محله های جدید چیتگر نزدیک به قیمت خرید آپارتمان در شهرک اندیشه است.

    مقایسه فاصله اندیشه و چیتگر با دیگر نقاط تهران
    مقایسه فاصله اندیشه و چیتگر با دیگر نقاط تهران

    این در حالی است که با اینکه چیتگر در غرب تهران واقع شده و جزو مناطق تهران است، نسبت به پردیس که در شرق تهران واقع شده است و جزو تهران به حساب نمی آید نیز فاصله کمتری نسبت به نقاط شرقی دارد.

    علاوه بر این قیمت چیتگر با پردیس نیز قابل مقایسه است در حالی که گزینه های خرید اقساطی آپارتمان در پردیس نیز وجود ندارد و علت این است که آنجا به صورت مسکن مهر ساخته شده است اما در چیتگر شرایط پرداخت به صورت اقساطی است که گزینه مطلوب تری نسبت به گزینه های ارزان اطراف تهران است.

    علت نزدیک بودن قیمت چیست؟

    علت نزدیک بودن قیمت همان موضوعی است که در تهران همیشه از قدیم رخ داده است، بگذارید مثالی برای شما بزنیم، سعادت آباد در 30 سال پیش یک منطقه در حال ساخت به حساب می آمده که در غرب تهران وجود داشته و نسبت به تهرانپارس در شرق تهران حرفی برای گفتن نداشته است زیرا در تهرانپارس شهرسازی مدرن، امکانات و خدمات شهری وجود داشته و گسترش تهران به سمت غرب بوده یعنی مناطق جدید در غرب ساخته می شده است.

    همچنین قیمت تهرانپارس از سعادت آباد بیشتر بوده اما امروز اختلاف قیمت آنها در برخی موارد بیشتر از 2 برابر است و سعادت آباد گرانتر است و علت این است که محله های جدید قیمت اولیه مناسبی دارند و بعدها قیمت شان از دیگر نقاط جلوتر خواهد زد.

    علت نزدیک بودن قیمت چیست؟
    علت نزدیک بودن قیمت چیست؟

    پس اگر به دنبال خرید خانه ارزان اطراف تهران هستید و میخواهید رشد سرمایه را در نظر بگیرید، بله اگر می خواهید یک خانه ارزان را در خیابان انقلاب خریداری کنید، بدانید که قطعا رشد کمی نسبت به اندیشه خواهد داشت زیرا خانه ای که در خیابان انقلاب وجود دارد 30 سال است همانی بوده که بود و با تورم افزایش قیمت داشته است اما یک منطقه نوساز است که می تواند سرمایه شما را افزایش دهد.

    پس اگر می خواهید بدانید که چگونه خانه بخرید و برای خانه دار شدن برنامه ریزی نمایید بهتر است آینده نگری کنید و مناطق جدید و رو به رشد را برای خرید انتخاب نمایید که جای رشد داشته باشد در حالی که نقاط اطراف تهران مانند پردیس، پرند و اندیشه با سرعت بیشتری در طی این سال ها رشد نموده اند که علت آن وجود مسکن مهر بوده است در حالی که بسیاری از خریداران نسبت به نقاط غربی تهران یعنی چیتگر و محله های جدید آن یعنی مروارید شهر غافل شده اند.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی این موضوع پرداختیم که فاصله اندیشه تا تهران چقدر است و همچنین نزدیک ترین فاز شهرک اندیشه به تهران کدام است که فاصله هر 5 فاز تا تهران را تا اولین نقطه ورودی تهران در غرب محاسبه نمودیم. همچنین پس از محاسبه به این نتیجه رسیدیم که اولین نقطه ورودی تهران از غرب، قیمتی نزدیک به اندیشه دارد و برای افرادی که قصد خرید در این نقطه را دارند می تواند به عنوان گزینه جایگزین مطرح شود علاوه بر اینکه شرایط پرداخت به صورت اقساطی در منطقه 22 وجود دارد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه