جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرایط پیش فروش آپارتمان 60 متری در منطقه 22

  • منطقه 22 در حال حاضر وسیع ترین و آخرین محدوده قابل ساخت در شهر تهران است که در طرح تفصیلی شهرداری قرار گرفته است و جواز ساخت برج های بلند مرتبه در آن صادر می شود. از سوی دیگر مالکیت عمده زمین های این منطقه در اختیار ارگان های دولتی است و تعاونی های مسکن مشغول انبوه سازی در این منطقه می باشند که به منظور تامین مسکن کارکنان است.

    تمامی این موارد باعث شکل گیری گسترده برج ها در چیتگر است که در نهایت باعث شده است بازاری رقابتی برای سازنده ها بوجود بی آید و همچنین قیمت های مناسبی که به لطف تعاونی های دولتی، ترمز قیمت منطقه را کشیده است و تبدیل به نقطه ای در تهران شده که به نسبت دیگر نقاط، دارای امکانات و شرایط بهتری است در حالی که قیمت ها بسیار از دیگر نقاط شهر پایین تر است.

    شرایط پیش فروش آپارتمان 60 متری در منطقه 22
    شرایط پیش فروش آپارتمان 60 متری در منطقه 22

    همانطور که اشاره نمودیم، وجود تعاونی سازها که برای تامین مسکن کارکنان اقدام به ساخت می نمایند و این اعضا سهم خود را در بازار به مردم می فروشند باعث شده است که قیمت ها به طور کلی پایین باشد و البته این موضوع تنها تا زمانی صدق می کند که این محدوده در حال ساخت و ساز باشد. در این مطلب می خواهیم شرایط پیش فروش آپارتمان 60 متری در منطقه 22 را در پروژه های دولتی، تعاونی ساز، خصوصی و مشارکتی اعلام نماییم.

    توجه داشته باشید که ما اشاره ای به نام پروژه می کنیم و توضیحات مختصری ارائه می دهیم و اگر نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید می توانید بر روی لینک هر پروژه کلیک نمایید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    پیش فروش آپارتمان 60 متری در منطقه 22

    متراژ 60 متر برای برج های منطقه 22، یک متراژ رند است که در اکثر برج ها وجود دارد اما عمده متراژ بین 70 الی 100 متر است و به دلیل اینکه وجود تعداد زیاد واحدهای 60 متری در یک برج می تواند باعث افزایش تعداد کلی واحد ها و شلوغ شدن برج شود، معمولا این واحدها به تعداد متناسب با متراژ های دیگر وجود دارند.

    شرایط پیش فروش آپارتمان 60 متری در منطقه 22 در یک پروژه دولتی به شرح زیر است:

    پروژه پدافند ارتش: واحد 60 متری 1 میلیارد و 117 میلیون تومان و اقساط 48 ماهه می بایست 1 میلیارد و 700 در این بازه پرداخت شود. این پروژه در مرحله دیوار چینی و نصب پنجره می باشد. این پروژه دولتی است و با مشارکت با بخش خصوصی در حال انجام است.

    پروژه شمشاد سازمان جنگلبانی: این پروژه به صورت سهام قطعی و بدون اقساط می باشد و  هر 100 سهم آن 11 متر است و به ازای هر سهم باید مبلغ 650 میلیون پرداخت شود. این پروژه متعلق به سازمان جنگلبانی می باشد و در 40 درصد پیشرفت فیزیکی قرار دارد و تحویل آن در سال 1405 اعلام شده است. شرایط پیش فروش یک واحد 60 متری به این صورت است که باید 550 سهم خریداری شود که معادل 60 متر می شود و قیمت آن 3 میلیارد و 500 میلیون می شود.

    پیش فروش آپارتمان 60 متری در منطقه 22
    پیش فروش آپارتمان 60 متری در منطقه 22

    پروژه نیکان: این پروژه متعلق به تعاونی مسکن وزارت دفاع می باشد و برای حداقل متراژ می بایست امروز 900 میلیون تومان پیش پرداخت و 900 میلیون هم حق امتیاز پرداخت شود. در حال حاضر این پروژه در مرحله اجرای اسکلت طبقات اول می باشد.

    به دلیل اینکه متراژ 60 متری در نظر گرفته شده است پروژه های دیگر که دارای متراژ بالاتر می باشند ذکر نشده است به عنوان مثال پروژه های ارتش در منطقه 22 به صورت متراژ قطعی به فروش می رسند اما حداقل متراژ 120 متر است که قیمت هر متر 33 میلیون تومان به صورت پایه قیمت می باشد و دیگر دارای اقساطی نمی باشند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    پیش فروش آپارتمان 60 متری در پروژه های خصوصی

    در ادامه مطلب پروژه هایی را معرفی می نماییم که در حال حاضر در مرحله ساخت می باشند و اجرای آنها توسط شرکت یا تعاونی های خصوصی در حال انجام است. تعداد این دسته از پروژه ها بسیار زیاد است به همین دلیل آن مواردی که دارای اعتبار بیشتری می باشند را معرفی خواهیم نمود.

    پروژه ستین: واحد 60 متری در مرحله اول پیش پرداخت 390 میلیون تومان، مابقی مبلغ به صورت اقساط 2 ماهه باید پرداخت شود. در حال حاضر این پروژه در مرحله گودبرداری می باشد و مجری آن بخش خصوصی است.

    پروژه بقیه الله 5: این پروژه توسط تعاونی تشکیل شده از اعضای بیمارستان بقیه الله در حال اجرا می باشد که زمین پروژه خریداری شده است و در حال اخذ جواز و ورود به مرحله ساخت می باشد. پیش فروش واحد 60 متری در این پروژه به اینصورت است که می توانید نیم دانگ از کل واحد که برابر 60 متر می شود را خریداری نمایید.

    پروژه فرتاک در میدان المپیک: این پروژه توسط یکی از تعاونی های خصوصی در حال اجرا می باشد و پس از گذشت 20 ماه در مراحل اسکلت طبقات منفی می باشد که البته روند کندی نسبت به دیگر پروژه های خصوصی داشته است.

    پیش فروش آپارتمان 60 متری در پروژه های خصوصی
    پیش فروش آپارتمان 60 متری در پروژه های خصوصی

    پروژه زاگرس دریاچه چیتگر: این پروژه توسط تعاونی ابنیه همت، سازنده پروژه لکسون در حال اجرا می باشد که یکی از ایرادات آن این است که چندین پروژه را در حال اجرا دارد و به همین دلیل روند انجام آن ها کند می باشد. در نهایت واحد 60 متری در پروژه زاگرس را می توانید در قالب واریزی + حق امتیاز خریداری نمایید.

    پروژه امپریال پالاس در کوهک: این پروژه توسط بخش خصوصی و سازنده پروژه شمیم رحمت سپاه انجام شده است که این پیمانکار خود اقدام به تعریف پروژه نموده است و پس از یک سال گودبرداری این پروژه انجام شده است و در مراحل شروع عملیات ساخت می باشد.

    این پروژه در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده است و در مرحله گودبرداری می باشد که البته این روند از ابتدای سال 1402 شروع شده است.

    تفاوت پیش فروش های منطقه 22 چیست؟

    تفاوت پیش فروش های منطقه 22 در نوع سازنده و ماهیت پروژه است که باید بررسی شود. به عنوان مثال یک تعاونی دولتی ممکن است برای ساخت به سراغ مشارکت با بخش خصوصی برود و خود مالک زمین باشد. در این حالت سهام اعضای اصلی قطعی است و متراژ مشخص که در موارد بالا مشاهده نمودید.

    اما اگر بخواهید از سهم سازنده خرید نمایید، شرایط به صورت پرداخت اقساطی و پیش پرداخت است که بسته به شرایطی که شما دارید می توانید اقدام به خرید از هر کدام که برایتان مطلوب تر است نمایید.

    مواردی هم وجود دارند که به صورت کلی خصوصی می باشند اما دارای سابقه ساخت هستند که در نهایت با بررسی رزومه ساخت و پیشرفت پروژه ها می توانید اقدام به خرید نمایید اما در این بین تعاونی هایی وجود دارند که هیچ سابقه ساختی ندارند و می بایست در مورد انتخاب آن ها دقت نمایید.

    تفاوت پیش فروش های منطقه 22 چیست؟
    تفاوت پیش فروش های منطقه 22 چیست؟

    در نهایت منطقه 22 یکی از بهترین محله های غرب تهران برای زندگی است که ساخت و ساز در آن به سرعت در حال انجام است و در ابتدای شروع انبوه سازی به دلیل وجود فضای ساخت وسیع آپارتمان های 60 متری کمتری ساخته شده است. اما با رونق گرفتن منطقه و نیاز به این متراژ سازنده ها اقدام به قرار دادن این متراژ در برج ها نمودند و در حال حاضر پیش فروش هایی با متراژ 60 متر چه به صورت واحد و چه به صورت نیم دانگ وجود دارد.

    یعنی در صورتی که پروژه دارای واحد 120 متری باشد، می توانید به صورت نیم دانگ و 60 متر اقدام به خرید نمایید.

    قیمت آپارتمان 60 متری در چیتگر

    به دلیل وجود پروژه های زیادی که در منطقه 22 وجود دارد، شرایط بسیار رقابتی است و به همین دلیل تفاوت قیمت بسیاری میان یک واحد 60 متری آماده و پیش فروش آپارتمان 60 متری وجود دارد. در حال حاضر قیمت خرید یک واحد آپارتمان 60 متری در چیتگر به شرح زیر است:

    دریاچه چیتگر تعاونی ساز 80 تا 5 سال 70 الی 80
    دریاچه چیتگر برج لوکس و برند تا 10 سال 100 الی 120
    میدان دریاچه و موج برج لوکس و برند تا 10 سال 65 الی 75
    بلوار اردستانی خانه نوساز تا 70
    برج های خرازی برج لوکس و برند از 55
    مروارید شهر تعاونی ساز 60 الی 80 از 50

    البته در نظر داشته باشید که در هر کدام از این محله ها، قیمت برج با برج متفاوت است و می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر پیرامون قیمت ها با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    نحوه محاسبه اقساط در پیش فروش ها چگونه است؟

    یک نکته ای که باید در پروژه های پیش فروش 60 متری چیتگر مد نظر داشته باشید این است که اقساط ممکن است به صورت علی الحساب باشد. یعنی ماهیت ساخت تعاونی است و سود سازنده در آن وجود ندارد. این بدین معنی است که هر چه هزینه شود اعضا می بایست پرداخت نمایند.

    تفاوت قیمت با خرید قطعی به اینصورت است که در پیش فروش برج های شخصی ساز قیمت به صورت قطعی و اعلام می شود و اگر قیمت روز منطقه برای یک آپارتمان ساخته شده متری 100 میلیون باشد، قیمت پیش فروش آن شاید بالاتر و حتی 110 میلیون اعلام شود.

    نحوه محاسبه اقساط در پیش فروش ها چگونه است؟
    نحوه محاسبه اقساط در پیش فروش ها چگونه است؟

    در حالی که در پیش فروش های علی الحساب قیمت ساخت را به عنوان مثال متری 20 میلیون تخمین می زنند و اگر بالاتر شود دریافت می کنند و تمام شده قیمت در این پروژه ها شاید نصف پروژه با قیمت قطعی شود.

    جمع بندی

    در این مطلب شرایط پیش فروش آپارتمان 60 متری در منطقه 22 را در پروژه های مختلف از قبیل دولتی، خصوصی و مشارکت هر یک بیان نمودیم. در نظر داشته باشید که گزینه هایی که پیش روی شما برای پیش فروش های چیتگر است بسیار زیاد است و به همین دلیل می توانید بر اساس میزان بودجه، زمان تحویل و انتظاراتی که پروژه دارید اقدام به خرید نمایید.

    در مورد اینکه کدام پروژه برای شما مناسب تر است می توانید از کارشناسان ما در تهران برج کمک گرفته تا اطلاعات کاملی دریافت نمایید و بر اساس نیاز شما، پروژه ای معرفی شود.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه