جستجو کردن

نوشته های اخیر

خرید خانه ارزان اطراف تهران: بررسی قیمت و شرایط

  • اگر به دنبال خرید خانه ارزان در اطراف تهران هستید و از اینکه نمی توانید در تهران خانه ای خریداری کنید نا امید شده اید، بهتر است اول مطلب به این موضوع اشاره نماییم که هنوز فرصت برای خرید وجود دارد. اما پیش از آن اول از همه گزینه هایی که برای خرید خانه ارزان در اطراف تهران است را بررسی میکنیم و در مرحله بعدی گزینه های جایگزین به شما معرفی می شود.

    خرید خانه ارزان اطراف تهران: بررسی قیمت و شرایط
    خرید خانه ارزان اطراف تهران: بررسی قیمت و شرایط

    در حال حاضر 3 نقطه پرند، پردیس و اندیشه به عنوان نواحی اطراف تهران برای خرید ارزان خانه به شمار می آیند که البته در این 3 نقطه مسکن مهر نیز ساخته شده است و به جز پردیس که واحدهای آن تماما مسکن مهری است، در 2 نقطه دیگر شخصی سازی هم انجام شده است که به بررسی آن ها می پردازیم.

    خرید خانه ارزان اطراف تهران

    در حال حاضر برای خرید خانه ارزان اطراف تهران باید بدانید که اگر می خواهید به غرب تهران نزدیک تر باشید پرند و اندیشه گزینه اول شما هستند و اگر به نواحی شرقی و مرکزی می خواهید دسترسی بهتری پیدا کنید پردیس گزینه خرید شما است.

    برای مقایسه قیمت آپارتمان در پرند، پردیس و اندیشه باید بگوییم که ارزان ترین خانه در پرند متری 20 میلیون تومان، در پردیس 30 میلیون تومان و در اندیشه 32 میلیون تومان است. پس در واقع شما برای یک واحد 100 متری به صورت میانگین از 2 الی 3 میلیارد و 200 پول نقد برای خرید و حداقل سرمایه نیاز دارید. توجه داشته باشید که این قیمت ها برای خرید حداقلی در این مناطق است و میانگین قیمت بالاتر است.

    خرید خانه ارزان اطراف تهران
    خرید خانه ارزان اطراف تهران

    اما اگر بخواهید با این مبلغ به سراغ خرید خانه در شهر تهران بروید، گزینه هایی در بافت فرسوده و همچنین غرب تهران وجود دارد. تفاوت این است که در بافت فرسوده خانه هایی با سن بنای بالا می توانید خریداری کنید اما در نواحی جدید در غرب تهران نظیر منطقه 21 و 22، می توانید با این مبلغ خانه های نوساز خریداری کنید.

    در حال حاضر ارزان ترین منطقه غرب تهران برای خرید خانه که نوساز هم باشد محدوده مروارید شهر و وردآورد است که می توانید یک خانه 60 متری با قیمت متری 50 میلیون تومان خریداری کنید که همان 3 میلیاردی می شود که قیمت خانه های ارزان اطراف تهران است.

    جایگزین به جای خرید خانه اطراف تهران

    این نکته را در نظر داشته باشید که با این مبلغ به راحتی می توانید به صورت اقساطی در تهران خانه خریداری کنید. این شرایط در منطقه 22 چیتگر وجود دارد و علت آن وجود پروژه های دولتی و تعاونی ساز در این منطقه است که شرایط خرید اقساطی را به وجود آورده است.

    اگر در سایت های آگهی املاک، پیش فروش ها را دنبال کرده باشید و برایتان سوال شده باشد که علت ارزان بودن آپارتمانهای چیتگر چیست، به همین موضوع ختم می شود که اکثر پروژه ها مربوط به تعاونی های دولتی است که برای تامین مسکن کارکنان اقدام به ساخت و ساز نموده اند و اعضا سهام خود را در بازار به فروش رسانده اند در نتیجه خریدار جدید با همان شرایط عضو اصلی قرارداد را ادامه می دهد و قسط پرداخت میکند.

    جایگزین به جای خرید خانه اطراف تهران
    جایگزین به جای خرید خانه اطراف تهران

    این در شرایطی است که اگر قصد خرید آپارتمان در تهران تا 4 میلیارد تومان را داشته باشید گزینه هایی که در نقاطی غیر از منطقه 22 وجود دارد همگی مربوط به بافت فرسوده، خانه های قدیمی با متراژ کوچک است. این در حالی است که با همین شرایط می توانید به صورت اقساطی اقدام به خرید خانه ای نوساز در تهران کنید و می تواند گزینه ای جایگزین برای خرید خانه ارزان در اطراف تهران باشد که حداقل فاصله بدون ترافیک تا اولین نقطه ورودی تهران 45 دقیقه است.

    خرید خانه ارزان به صورت قسطی

    حال اگر می خواهید بدانید که گزینه های خرید خانه ارزان به صورت قسطی در شهر تهران چیست، می توانید پروژه های پیش فروش تعاونی مسکن ارتش را بررسی نمایید که در حال حاضر امکان خرید یک واحد 60 متری با پیش پرداخت 900 میلیون و اقساط 2 میلیارد در بازه 3 الی 4 ساله فراهم است.

    یعنی در واقع با همین پولی که در اختیار دارید می توانید 900 میلیون پیش بدهید و مابقی را در بانک گذاشته و با سود 28 درصد امروز، اقدام به پرداخت اقساط کنید بدون آنکه اصل پول را دست بزنید.

    در این حالت شما پس از 3 سال هم 1 خانه در تهران دارید و هم 2 میلیارد و 100 میلیون در بانک برای شما باقی مانده است به جای اینکه کل این پول را صرف خرید یک خانه ارزان در اطراف تهران نموده باشید.

    خرید خانه ارزان به صورت قسطی
    خرید خانه ارزان به صورت قسطی

    برای بسیاری از افراد که نمی دانند با 3 میلیارد چیکار میشه کرد و نا امید از خرید خانه به سمت گزینه های اطراف تهران می روند این روش بسیاری را خانه دار در تهران نموده است.

    در حال حاضر هیچ کالایی را نمی توانید پیدا کنید که به صورت اقساط 3 الی 4 ساله با قیمت قطعی به شما فروخته شود و یکی از فرصت های سرمایه گذاری در ایران به صورت اقساط طولانی مدت همین پیش خرید است که می توانید در تهران و آن هم در منطقه 22 به راحتی انجام دهید.

    این فرصت تا زمانی برقرار است که تعاونی های دولتی در این منطقه مشغول به انبوه سازی هستند و همچنین این محدوده نوساز ترین و در حال ساخت است و قطعا پس از پایان پروژه ها طی 3 الی 4 سال دیگر این شرایط وجود نخواهد داشت.

    افزایش سرمایه برای خرید خانه ای بهتر

    گزینه های خریدی که در تهران پیش روی شماست، در صورتی که بتوانید سرمایه خود را افزایش دهید قطعا دستتان نیز باز تر خواهد شد. به عنوان مثال بهتر است بدانید که اگر پول شما به خرید خانه نمی رسد، بهتر است آن را در قالب طلا نگهداری کنید زیرا حرکت قیمت طلا به نسبت مسکن یکسان و در یک رده است.

    اما خودرو اینگونه نیست و سرمایه شما کاهش می یابد و بهتر است اگر خودرویی در اختیار دارید که اضافه بر نیاز شماست، اقدام به فروش ماشین برای خرید خانه کنید زیرا در همین مطلبی که لینک داده ایم، یک بررسی 3 ساله انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم در یک بازه 3 ساله قیمت مسکن 8 برابر بیشتر از خودرو رشد کرده است و البته نزدیک به قیمت طلا است.

    یعنی بهتر است سرمایه ای که می خواهید با آن خانه بخرید را تبدیل به ماشین نکنید. همچنین می توانید در زمان اوج گرفتن قیمت ها اقدام به فروش طلا برای خرید خانه کنید زیرا رشد قیمت طلا لحظه ای است و رشد قیمت مسکن زمان بر است و این می تواند سرمایه شما را 30 الی 40 درصد به صورت مقطعی افزایش دهد.

    برای فردی که قصد خرید خانه ای ارزان در اطراف تهران را دارد و کل سرمایه اش 3 میلیارد است، افزایش 40 الی 40 درصدی یعنی می تواند سرمایه اش را به بالای 4 میلیارد برساند و اینگونه است که می توانید خانه ای بهتر در تهران خریداری کنید.

    رشد و آینده یک خانه ارزان را نیز در نظر بگیرید

    اگر بخواهید سرمایه خود را افزایش دهید، منطقه ای که در آن خرید خانه انجام میدهید، به همراه شرایط خانه بسیار مهم است. یعنی به فرض اگر شما در بافت فرسوده تهران یک خانه قدیمی خریداری کنید، رشد قیمت آن با یک منطقه نوساز کاملا متفاوت است و قطعا از بازار عقب می افتد.

    پس اول از همه بدانید که برای سرمایه گذاری کجا خانه می خرید زیرا تجربه نشان داده است که هر چه در تهران منطقه ای نوساز تر بوجود آمده است، اختلاف قیمت بیشتری با دیگر مناطق پیدا نموده و علت آن نیز حجم معاملات و تقاضا برای خرید در آن منطقه است.

    رشد و آینده یک خانه ارزان را نیز در نظر بگیرید
    رشد و آینده یک خانه ارزان را نیز در نظر بگیرید

    در حال حاضر منطقه 5 و 22 بیشترین آمار معاملات در شهر تهران را دارند و در مورد خانه های اطراف تهران نیز شرایط خرید و فروش خوب است اما در نظر داشته باشید که رشد قیمت مسکن مهر با یک واحد آپارتمانی در تهران متفاوت است و قرار نیست که یکسان باشد.

    پس بدانید که اگر خانه ای ارزان در اطراف تهران و یا بافت فرسوده خریداری نموده اید، رشد و آینده آن قطعا از تورمی که در کشور وجود دارد کمتر خواهد بود و در بهترین حالت یکسان حرکت می کند در حالی که یک منطقه رو به رشد می تواند سرمایه شما را تا 100 درصد نیز افزایش دهد.

    جمع بندی

    در این مطلب گزینه های خرید خانه ارزان در اطراف تهران را بررسی نمودیم و گزینه هایی که برای خرید خانه در شهر تهران به صورت اقساطی وجود دارد را نیز معرفی نمودیم و به این نتیجه رسیدیم که قطعا خرید خانه در تهران گزینه ای بهتر است. اگر دید به سرمایه گذاری دارید که این گزینه اول شماست ولیکن اگر می خواهید اولین خانه خود را خریداری کنید و چاره ای ندارید، پیشنهاد ما این است که به فکر سرمایه گذاری و تبدیل آن به خانه ای در تهران باشید.

    در نهایت می توانید برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی برای پروژه های در حال ساخت در تهران به صورت دولتی، تعاونی ساز و خصوصی با میزان بودجه متفاوت و انتظاراتی که از خرید دارید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه