جستجو کردن

نوشته های اخیر

بلوار اردستانی کجای تهران است: معرفی و بررسی روی نقشه

  • بلوار اردستانی واقع در منطقه 22، یکی از آخرین محله های غرب تهران است که در بخشی از آن شهرکی نوساز و بخشی دیگر آن 2 شهرک 15 ال 20 ساله در آن ساخته شده است. در واقع این بلوار محله ی بعد از ایران مال است و محله قبل از شهرک مروارید شهر در نظر گرفته می شود که شمال آن نیز شهرک الهیه غرب که یک شهرک ویلایی است قرار گرفته است.

    در حال حاضر شهرک خرازی که نوساز ترین شهرک در بلوار اردستانی است این محله را به چشم آورده است که تقاضا برای خرید آن بسیار زیاد است. در ادامه این مطلب به بررسی محله بلوار اردستانی، برج ها و شهرک ها و همچنین قیمت آپارتمان در این نقطه می پردازیم.

    بلوار اردستانی کجای تهران است؟

    بلوار اردستانی از اتوبان خرازی (امتداد اتوبان همت) به سمت جنوب شروع شده و اتوبان همدانی (امتداد اتوبان حکیم) را هم رد می کند و به اتوبان تهران کرج می رسد.

    در حال حاضر مابین اتوبان خرازی و همدانی بیشترین آمار ساخت و ساز را دارا می باشد و در قسمت بعدی یعنی مابین اتوبان همدانی و تهران کرج، چندین پروژه تعریف شده است که هنوز شروع به کار ننموده اند اما بلوار اردستانی پس از تکمیل ساخت برج های خرازی به شدت رونق گرفته است و یکی از محله های منطقه 22 است که در حال حاضر دارای قیمت مناسب برای سکونت است که به لطف اتمام شهرک خرازی است.

    بلوار اردستانی کجای تهران است
    بلوار اردستانی کجای تهران است

    همچنین پس از این محدوده، مروارید شهر را داریم که جدید ترین و آخرین شهرک قابل ساخت در تهران از سوی غرب است و دیگر پس از آن منطقه ای به شهر تهران اضافه نخواهد شد و مرز بین استان البرز است. در نظر داشته باشید که آباد شدن این محدوده تا چند سال دیگر زمان می برد و یکی از مشکلات خرید آپارتمان در چیتگر این است که به دلیل انبوه سازی، روال ساخت و تکمیل پروژه ها با آپارتمان سازی متفاوت است و زمان بیشتری می برد.

    بلوار اردستانی روی نقشه

    در تصویر زیر می توانید موقعیت بلوار اردستانی روی نقشه را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که شاخص های منطقه 22، دریاچه چیتگر، آبشار، پارک جنگلی، باغ موزه گیاه شناسی و شهربازی هزار و یک شهر است که در حال احداث می باشد و موقعیت این بلوار نسبت به این شاخص ها نیز بررسی خواهد شد.

    موقعیت بلوار اردستانی روی نقشه
    موقعیت بلوار اردستانی روی نقشه

    همچنین در تصویر زیر می توانید موقعیت بلوار اردستانی را نسبت به شاخص های منطقه 22 مشاهده فرمایید. در حال حاضر بلوار اردستانی به شاخص هایی نظیر باغ موزه گیاهشناسی و ایران مال نزدیک تر است:

    موقعیت بلوار اردستانی نسبت به شاخص های منطقه 22
    موقعیت بلوار اردستانی نسبت به شاخص های منطقه 22

    بافت عمده خانه ها در بلوار اردستانی به صورت برج است و 4 شهرک در این محدوده قرار دارد که به غیر از الهیه غرب که خانه های ویلایی چیتگر در آن قرار دارد، در شهرک خرازی خانه ها به صورت برج و در 2 شهرک دیگر بافت قدیمی وجود دارد و به صورت مجتمع نیز ساخته شده است.

    قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی چقدر است؟

    شهرک خرازی توسط تعاونی های سپاه ساخته شد و با قیمت بسیار مناسب تحویل مالکین و خریداران گردید. اما 1 سال پس از تحویل بازار معاملات و خرید و فروش قیمت ها را به شدت بالا برده است به صورتی که سال گذشته همین موقع می توانستید یک آپارتمان 120 متری را با قیمت 5.5 میلیارد خریداری کنید ولیکن در حال حاضر نزدیک به 8 میلیارد قیمت دارد.

    برای اینکه میانگین قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی را بدانید می توانید به مطلب مربوط به آن مراجعه کنید اما به صورت خلاصه میانگین قیمت ها به شرح زیر است:

    برای خرید آپارتمان در بلوار اردستانی میانگین مبلغی معادل ۶,۵۵۸,۸۳۳,۳۳۳ نیاز دارید که به ازای هر متر مربع ۶۹,۴۱۵,۶۶۷ می شود.

    البته در محله بعدی، یعنی مروارید شهر پروژه های در حال ساخت وجود دارند که دارای قیمت پایین تری هستند مانند پروژه کامرانیه در مروارید شهر که البته ماهیت آن ها تعاونی ساز است و تعاونی نیز دولتی نیست و خصوصی است و با سازنده شهرک خرازی متفاوت است.

    همچنین در نظر داشته باشید که محدوده مروارید شهر دارای 2 بخش شمالی و جنوبی است که قسمت شمالی ساخته شده و در قسمت جنوبی پروژه های زیادی وجود دارند که در مرحله تغییر کاربری زمین می باشند و هنگام خرید باید دقت نمایید که زمان ساخت و شروع عملیات ساخت این پروژه ها طولانی است. به عنوان مثال پروژه اطلس نمونه ای از این پروژه ها است که مدت زمان ساخت آن با تاخیر خورده است.

    شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های در حال اجرا در محدوده بلوار اردستانی و محله های اطراف با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    رشد قیمت و آینده بلوار اردستانی

    اگر این نکته را بدانید برایتان کافیست تا آینده و رشد قیمت بلوار اردستانی را پیش بینی نمایید. تهران قدیم از سمت بازار کنونی شکل گرفته و به سمت شرق رفت و پس از آن به دلیل اتمام فضای ساخت به سمت غرب کشیده شد و در حال حاضر منطقه 22 آخرین منطقه قابل ساخت در غرب تهران است.

    تمامی محله های غربی تهران آباد شده و قیمت شان به شدت بالا رفته است که به عنوان نمونه می توان به محله هایی نظیر جنت آباد، مرزداران، پونک، شهران اشاره نمود و در حال حاضر منطقه 22 بهترین محله غرب تهران برای زندگی است که بروز ترین امکانات کشور در آن قرار دارد که نمونه آن ایران مال، دریاچه چیتگر و موارد دیگر است.

    رشد قیمت و آینده بلوار اردستانی
    رشد قیمت و آینده بلوار اردستانی

    تمامی نقاط غربی و تازه تاسیس در تهران در هنگام ساخت قیمت مناسب دارند و پس از تحویل، زمانی که معاملات در آن بالا میرود قیمت شان نیز بالا می رود شهرک خرازی در بلوار اردستانی یک نمونه جدید در سال گذشته تا امسال است.

    پس این نکته را بدانید که خانه در این محله گران می شود و شاید امروز فرصتی وجود داشته باشد که به زودی از بین برود. بسیاری از افراد که دید به سرمایه گذاری بلند مدت دارند، رشد و تغییرات منطقه 22 را می توانند درک کنند و این را هم می دانند که تهران فضای ساخت دیگری ندارد و چیتگر، آخرین امید شهر تهران برای تامین مسکن است.

    محله های اطراف بلوار اردستانی

    محله های اطراف بلوار اردستانی را به صورت خلاصه می توان مروارید شهر، شهرک نگین غرب، شهرک الهیه غرب، شهرک خرازی، شهرک دانشگاه شریف و وردآورد معرفی نمود که از میان این محله ها، شهرک خرازی جدید ترین است.

    مروارید شهر در حال ساخت ترین محله است و نگین غرب و دانشگاه شریف نیز قدیمی ساز هستند، همچنین شهرک الهیه غرب به صورت ویلایی ساخته شده است.

    همچنین نزدیکترین محله به بلوار اردستانی از سوی شرق که به دریاچه نزدیک تر می شود، شهرک چیتگر است که برج سازی های ارتش در این محدوده انجام می شود زیرا مالکیت زمین های شهرک ارتش در اختیار همین ارگان است.

    یکی از خوبی های ساخت و ساز ارگان های دولتی در چیتگر همین است که قیمت ها در حال حاضر بسیار مناسب است و نسبت به دیگر نقاط تهران با در نظر گرفتن موقعیت و امکانات تفاوت بسیار زیادی دارد. همچنین شرایط پیش فروش آپارتمان 60 متری در منطقه 22 بسیار منعطف است و با پیش پرداخت کم و اقساط طولانی مدت قابل خریداری است.

    علت این است که پروژه های در حال ساخت بسیارند و علاوه بر اینکه رقابت برای فروش زیاد است، تعاونی های دولتی ترمز قیمت دیگر پروژه ها را کشیده اند و به نحوی مانع افزایش قیمت ها شده اند.

    جمع بندی

    در این مطلب بررسی نمودیم که بلوار اردستانی کجای تهران است و موقعیت آن را روی نقشه بررسی نمودیم و همچنین محله های اطراف و همچنین شرایط ساخت و ساز، قیمت و آینده آن را بررسی نمودیم. همچنین شهرک هایی که در این محله واقع شده اند را معرفی نمودیم.

    در نظر داشته باشید که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های در حال ساخت در محدوده بلوار اردستانی می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه